2012. február 19., vasárnap

Minden könnyebb

Szeretek kirándulni, és szeretek megnézni egy jó filmet a barátokkal.
Szeretek énekelni, és szeretek a youtube- on zenét hallgatni.
Szeretem a könyveket, és szeretek az interneten cikkeket olvasgatni.
DE!
Nem szeretek térképet olvasni ( mindig eltévedek úgyis), a GPS-t nekem találták ki!

Az internet megkönnyíti az életet. Nincs szükség lexikonra, hogy megtudjam mit jelent egy idegen szó. Nincs szükség bélyegre, hogy feladjak egy levelet. Nem kell elmennem a boltba megvenni egy könyvet, mert egy kattintás és letölthetem. Nem kell hőmérő, az okostelefonom megmondja hány fok van. Nincs szükségem tollra, de patronra igen (azt is szépen egy kattintással rendelek). Nem kell bejárnom órára, mert az elearningről letölthetem a tananyagot. Nem kell találkoznom a barátaimmal, mert meg tudunk beszélni mindent skypon. Nem kell elmennem megnézni a barátnőm babáját, mert úgyis tölt fel képet róla a facebookra! Ha rá akarok mosolyogni valakire, elég egy smile-t küldenem.

Nincs más dolgom mint a gép előtt ülni. Az egész életemet irányíthatom pár kattintással. Juhééé!

Vagy mégsem juhéé? Egy számítógéphez kötődjem érzelmileg? Akarom én ezt?



Megjegyzés: Nincs is okostelefonom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése