2012. február 19., vasárnap

Egy cipőben

Olvasgatom mások bejegyzéseit, s látom ők is azzal küszködnek mint én. Egy cipőben járunk..

Nem is tudom hogy fogom ezt mind teljesíteni. Naponta olvasni mások blogjait, hozzászólni, nekem is blogolni, és még annyi minden van. Talán jobb lenne felvenni a nyúlcipőt, és a könnyebb utat járni.

Őszintén megmondom, nem értek a számítógéphez. Alapvető ismereteim vannak ugyan, de láthatóan taszítom az elektronikát. Vagy az elektronika taszít engem. Ettől még itt vagyok, és megpróbálom..

Akkor hát cipőfűző bekötve, indulás! 

Azért remélem nem botlom meg a saját lábamban...
 



Ezúton is hálás köszönet Orovecz Melindának, a részletes útmutatókért!





1 megjegyzés:

  1. Ezúton is még egyszer mondanám: nagyon szívesen segítettem!
    És tetszik a pozitív töltésű bejegyzésed.
    Nyugalom, nem lesz gond a technikával...Ha mégis, tudod hol találsz :-)

    VálaszTörlés